آخرین اخبار
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
بازدید:۲۵۴
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق، هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.  
کد خبر : ۵۹۱۶۰

سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران گفت: ۱۸ آذر ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر در محدوده خیابان "قلعه مرغی" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت که رفتار نامتعارف از خود نشان می‌داد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. 

 

 


او بیان کرد: بررسی‌ها و استعلام اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و راکب آن سارق حرفه‌ای است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود. 

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و به هشدار ماموران بی‌توجهی کرد. 

او  تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند. 

سرهنگ نظری خاطرنشان کرد: پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کرد. 

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

 

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها